DIA lebih mengetahui

Sebagaimana maklum, Aidil Adha bakal tiba tak lama lagi.  Cadangnya nak beraya di kampung. Tapi cuti tinggal berapa hari je lagi. Nak guna hujung tahun ni, adik ipar nak menikah.

Jadinya semalam berbincanglah kami berdua macam mana caranya nak beraya di ASKed. Hasil percambahan fikiran – balik kampung Jumaat petang, balik Shah Alam Isnin petang. Kejap sangatkan? Yes, tapi al memandangkan dah dua tahun tak raya kat kampung, nak tak nak kena balik juga.

Sememangnya, DIA lebih mengetahui. Pagi tadi, tetiba je bos suruh hadir bengkel di pulau nan satu tu, minggu depan 1 – 4 Dis ’08. Alhamdullilah. Panjang cuti raya kami tahun ni…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s