Tipon (bhgn akhir)

Selepas puas mencari 3 hari 3 malam (tak ada pun, I just asked my brother and my colleague jer ๐Ÿ˜‰ ), akhirnya terjumpa juga dengan tipon yang rasa2 nya bersesuaian dengan jiwa.

Sebetulnya sy mencari tipon yang boleh check email dengan mudah disamping boleh baca attachment MS Opis files (dan termasuk boleh call dan sms sekali tentunya). Rupanya I got more than that in N73…

The browsing experience is great. Memang dah ada pre-installed browser dlm tipon ni, tp after listening to my bro’s advise (he’s the techie guy in our family. Infact he was the person who first taught me how to design a website ๐Ÿ™‚ ), I went ahead and installed Opera Mini as an alternative.

And the verdict? I like. Checking email using Opera via N73 is just like checking your normal sms. Easy peasy…

Sekarang, tiap kali outstation dah tak perlu nak tanya ada wifi tak dalam bilik. Now Everybody (that’s me in this case) Can Surf, yeay!

Oh yes, please don’t ask me what else this phone can do. I’m just too lazy to read the manual (I think I’m not the only one ๐Ÿ™‚ ) . Semua main tekan jer, trial and error…

Leave a Reply

