Bertukar sudah…

Petang tadi masa kami tengah jalan2 di Plaza Alam Sentral lepas pekena Nasi Ayam & Sup Ayam @ Ani Sup Utara, tetiba ada yang datang offer,

“Abg, Celcom B.Band sekarang ada offer, bayar RM100 dapat modem percuma & tak ada kontrak.”

On the stopot juga sy minta borang dan isi😀 …

Benarnya kami okey je dengan B.Band yang kami pakai sebelum ni, tetapi selepas insiden dua minggu lepas tu, sampai sekarang geram tak sudah, huhu…

Isunya ada network problem masa tu dan ambil masa 3 hari (Jumaat – Ahad) nak selesaikan masalah (adus weekend lak tu). Sy okay lagi pasal mungkin ada masalah besar dan memang tidak dijangka. Kiranya benefit of the doubt gitu…

Tp yang kurengnya, selepas saya hantar 5 email pertanyaan kepada sistem admin/customer service dan isi borang aduan online (guna Celcom 3G kat tipon tu), sampai ke hari tak ada sorang pun yang call/email sy bagi penjelasan (yg sy tau network problem tu pasal sy sendiri yg call dan tanya hotline). Paling kurang pun, hantar la email ceritakan apa masalahnya. Tak ada pun…

Seriously, bad customer service. Jadinya user experience pun terjun ke laut jadinya.

Tak jawab email je pun, boleh terus jadi sebab utama terminate service🙂 …

Itu yang tertunggu2 je datang offer baik, memang harus akan disambar. Sudahnya En Celcom gak jadinya…

2 responses to “Bertukar sudah…

  1. Harap2nya jgn benda yg sama berulang. Tapi kalau ikutkan pengalaman orang lain, sama jer masalahnya nanti.

  2. Pingback: Tukar lagi… | Troy, Shah Alam and …

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s