Tewas…

Aku tewas akhirnya. Aku akui, aku hanya insan yang lemah…

Selepas hampir 3 tahun menahan gelodak di jiwa, kebestan yang ada pada dirimu sungguh sukar untuk kutepis lagi. Sesungguhnya aku pasrah…

Masih lagi terbayang, saat dan detik kali pertama aku melihatmu di satu petang tika mana kesejukan musim salju bumi Troy amat menikam, jauh dalam hingga ke kalbu.

Aku terpesona, kelu lidahku untuk berkata…

Akhirnyam engkau kini jadi milikku (Err, share 4 orang benarnya and Cik Novelis tolong bayaq setengah, tenkiu2…)

4 hari lagi sebelum gaji, wakawaka..

Kita ramai2 makan maggi ngan roti je la Kakak sementara nak tunggu hari Khamis ni.

2 responses to “Tewas…

  1. huhuhu…sudah beli ka..puas le main..mau pinjam cdgame kah?

  2. Nisa’, udah beli last Saturday lepas balik dari Kota Warisan, huhu… Dalam banyak2 game, Wii Sports gak yang layan 😀

Leave a Reply

